4/3/07

Getting busy

I'm going to be away with some work for the next week or two, so I thought I better post something before I go. It's just a little sketch, but it'll have to do.

I've had a few unexpected projects pop up recently, and I am suddenly very busy. It's all very good stuff, however, so I am quite pleased. I'm looking forward to sharing some new art as soon as I can- interior art, at that!

J

33 comments:

poggy said...

This is gorgeous in its simplicity. Thank you for sharing!

James said...

BEAUTIFUL drawing, and the girl looks adorable!
She kinda reminds me of that girl from Runaways...

Great work, man!

Best,
J.

Scott F said...

Oh! Wow! She is beautiful J, I can't wait to hear all about this project you have been working on. She somewhat looks like the Sky Between Branches character (not Hana, the other one).

It's nice to see your delicate lines back again, and I cannot wait to see what you have in store for us fans.

Plus it's great to see that you have some projects coming our way. Will we see them? Or is conceptual work? I can keep a secret ;-)

Any comments about the website?

Thanks,
Scott

Joshm said...

Nice to know you're thinking of your fans before locking yourself in your office, LOL. Yeah, I know what you mean! I never get work spread out; it's either all at once or none at all. Great work as usual and can't wait to see more.

Mishkin said...

AHHH She's so damn beautiful ! I love her :) yep yep yep ;)

COMIKXGUY said...

yep, i agree with joshm, it's nice to tell us you'll be busy not just take off on us unlike some of the others on here

see ya in a week or 2... or 3...or... :)

if you do go over what you said always post something

thankx

Mishkin said...

You know what? I just can't stop look at this drawnig ^^ So cute...

^___^

Roc said...

fantastic work Josh! She's gorgeous....and that flash is amazing! Keep up the greatness

Tim McBurnie said...

Very nice!

LauraBraga said...

Wow.
I love when you post this stuff. Fantastic work as always. And the girl is so beautiful.
My complimets.

Laura:)

UrbanBarbarian said...

Terrific pose, Josh! Perfection!

sedyas said...

Josh, you are a perfect machine. Perfect lines, perfect colours.

jesshickman said...

*sigh*
Lovely.

Batgirls--itch said...

J,
Delectable image!
Saw this site the other day on the web regarding beauty, numbers and the face.Insightful.
http://www.beautycheck.de/(on the left of the site is a goto for the english translation)
Hope you enjoy yourself with your work for the next few weeks.
Will you be going to super-con or are you con out for the year?
http://www.super-con.com/
Airborne,
Ryan

novita said...

hi there/mr. middleton,
it's been a while since i've visited any of your sites so i don't know if this is the right place to comment (the intake is gone?) or if i'm jumping on any sort of bandwagon.

but i just got back from london where i was surprised to see what i thought was brand new artwork from you. interiors and all! only it is not.
it's kinda misleading to the point of almost a direct copy of your work. i've found a site about the series called 'breathe': http://www.brokenfrontier.com/headlines/details.php?id=2183 drawn by kit wallis. now i get the 'influenced by', but this is published work with a cover that looks like it has been traced over. reminiscent colorscheme, panneling..everything. (not as good tho!)

the whole thing is just so wrong. i guess i'm not sure if you're aware of the series. (if you are..i'll shut up and i haven't said a thing >_<)

anyhow, kudo's and awaiting a new sky between branches with eager.

hope you drop by the netherlands some time.

Ted said...

Very nice drawing Josh!

Cobo said...

Great work!!!

francesco codolo said...

WOW
fantastica!!
..anche flash 2.0 è veramente incredibbile!!!

COMIKXGUY said...

"I've always wanted to do a Joshua Middleton minimalist style in a book and I'm sure fans of Josh's style will see many comparisons within the book but I've also tried to give it the "Wallis" look as well."

vincentbd/Renton said...

Sublime !
Simple et sexy... Très expressive...

Marmax said...

WOw that's an awesome sketch! Is it for any project your working on?

Plopi said...

She's so cute!!

Yaxin said...

such a lovely expression you gave to her..great!

iSRa said...

Very good work... it's fantastic! I finish discovering your blog and I really am impressed!!

I will try to come frequently...

COMIKXGUY said...

hey man, checking in to see if your back

guess not

post sumthin soon

fitoplacton said...

Wow, she is soo sweet!

Travis Christian said...

Not too shabby.

David Malan said...

Beautiful drawing The linework and shading is fantastic. very nice.

Laura Roigé - ShirKa _. said...

Nice blog, Joshua..!!
Superherosssss poweeeeer
I like it i like itttttt
kisses from barcelona^^
L!

Antonio Santamaria said...

Joshua, this girl is really beutiful... I love your special way to finish the eyes... And I also wanna congratulate you about this "DC Saga".. Batman, Wonderful Woman... this magnificent Flash!!!! Well, really fantastic. Great month of posts!!! I can't wait to see the next!!!!

Kanokadafi said...

nice drawing man, can't wait to see what your working on.

Pedro Daniel said...

Beautiful drawing :)

*SeC* said...

oh my god...that's so cool!!!i love your drawings...i joshua i'm Serena and i'm an artist too!!!
I really like the way you realize girl....*_*!!
so click on my blog too...
i add you as my friend ok?
bye bye
*Sec*